niedziela, 12 grudnia 2010

Apel piernikowy!

Drodzy czytelnicy prosze was jesli znacie jakis latwy i dobry przepis na pierniczki, ktore moglabym upiec z moja corka uzyczcie mi go. W zeszlym roku wpadlam na pomysl pieczenia piernikow z Maya, ona glownie je wycinala foremkami a potem dekorowala, miala taka ucieche ze chce oczywiscie to powtorzyc w tym roku. A ja sie tak uzeralam z tym zeszlorocznym ciastem piernikowym (bylo strasznie lepiace, nie moglam go nawet rozwalkowac a potem oderwac z deski po wycieciu ksztaltu, jak dodalam maki robota szla lepiej ale byly troche suche), ze szczerze mowiac nie palam az takim zapalem. No chyba ze znacie jakis super fajny, sprawdzony przepis....Pomozcie, bo czas nagli, Maya codziennie sie dopytuje kiedy bedziemy robic pierniczki....:)

4 komentarzy:

Teresa

Skorzystaj z przepisu u Bei
http://www.beawkuchni.com/2010/12/pierniczki-z-melasa-i-imbirem.html
Robiłam wczoraj i super ciasto.
tmach

Patrycja Reszko

Polecam "szybkie pierniczki" z przepisu Dorotus (Moje wypieki)

Pycha

Zapraszam do mnie, zdjęcia może nie przekonują, ale w tym roku będą nowe, bo właśnie wczoraj piekłam. A ciasto bardzo dobrze sie wyrabia, nie klei i dobrze wałkuje! polecam.
http://www.pychaciasta.bloog.pl/id,2683329,title,Pierniki,index.html

Anonimowy

Rowniez polecam "szybkie pierniczki" z blogu Moje wypieki,http://mojewypieki.blox.pl/2009/12/Szybkie-pierniczki.html Pieklam je w tamtym roku na ostatnia chwile i byly pyszne.
Sylwia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

W Kuchni Asiulka   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP